Dragi clienți,
Dacă alegeți să ne returnați un produs pentru rambursare sau reclamație, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
- Solicitați la punctul de colectare o dovadă a depunerii coletului (tichet, chitanță).
- Trimiteți-ne apoi această dovadă la următoarea adresă de e-mail: info@sportega.ro.
Puteți, de asemenea, să descărcați și să completați formularul de reclamație:
Adresă de Returnare
Vă rugăm să trimiteți retururile la următoarea adresă:
Frogman - 12758P
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
România
Condiții de Returnare în 14 Zile
În conformitate cu Codul civil (legea nr. 89/2012 din registrul legilor), aveți dreptul de a returna orice produs achiziționat fără a oferi un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor. Acest drept se aplică și produselor ridicate personal.
Notă: Produsele returnate trebuie să fie ambalate cu grijă pentru a evita orice deteriorare. Suma produselor returnate va fi rambursată în contul dumneavoastră bancar în termen de maximum 14 zile de la rezilierea contractului sau după primirea produselor returnate.
Restricții și Costuri de Returnare
- Costurile de transport pentru produsele returnate sunt suportate de cumpărător, cu excepția cazului în care produsul este defect sau nu corespunde comenzii.
- Returnările produselor personalizate (cu autocolante, imprimeuri sau ascuțiri) nu sunt acceptate.
- Dacă returnați o rachetă de tenis deja echipată cu corzi, prețul corzilor va fi dedus din suma rambursată.
- Fiecare colet trebuie să aibă propria etichetă de expediere (1 colet = 1 etichetă). Dacă returnați mai multe colete, fiecare trebuie etichetat separat.
Informații Suplimentare
Pentru mai multe informații, nu ezitați să ne contactați la info@sportega.ro.