FAQ - Întrebări Frecvente


Dosar de reclamație

Este posibil să schimb produsul?

Nu, la noi nu este posibil să schimbați produsul.

Am primit un produs incorect sau deteriorat. Ce trebuie să fac?

Vă rugăm să ne contactați la info@sportega.ro. Dacă doriți să returnați produsul, vă rugăm să îl trimiteți la adresa serviciului de reclamații.

Ce trebuie să fac dacă coletul a fost deteriorat de transportator?

Aveți două opțiuni:

  1. Primiți coletul și întocmiți împreună cu transportatorul o declarație de reclamație pentru livrare deteriorată. Șoferii profesioniști ai firmelor de transport sunt obligați să aibă această declarație disponibilă în orice moment. Notați totul în declarație și faceți câteva fotografii. Dacă produsele din interior sunt deteriorate, nu ezitați să ne contactați.

  2. Refuzați coletul și informați-ne despre deteriorare la: info@sportega.ro.


Comandă și plată

Nu pot finaliza plata comenzii. Ce trebuie să fac?

Contul dvs. de utilizator oferă două metode de plată. Dacă încercările nu reușesc, vă rugăm să contactați serviciul clienți la info@sportega.ro.

Este posibil să modific adresa sau să schimb transportatorul pentru comandă?

Dacă comanda este pregătită pentru ambalare sau a fost deja procesată, nicio modificare nu este posibilă. Informațiile despre starea comenzii dvs. sunt disponibile în contul de utilizator. Dacă modificarea dorită este posibilă, înseamnă că comanda nu este încă în procesare, vezi mai sus.

Este posibil să modific comanda confirmată? De exemplu, schimbarea mărimii unui articol, etc.

Da, o astfel de modificare este posibilă cu condiția ca comanda dvs. să nu fi fost deja ambalată sau expediată. Informațiile despre starea comenzii sunt disponibile în contul de utilizator. Dacă modificarea dorită este posibilă și comanda nu este încă în procesare, vezi mai sus.

Pot adăuga un alt produs la comanda mea?

Din păcate, nu. Trebuie să plasați o altă comandă.

Cum pot anula comanda?

Puteți anula comanda din contul de utilizator. Dacă anularea eșuează, vă rugăm să ne contactați la info@sportega.ro. Dacă comanda a fost expediată, nu o acceptați. Transportatorul va returna comanda neacceptată, iar anularea va avea loc atunci.

Când voi fi rambursat?

Dacă reziliați contractul, vă vom rambursa toate sumele plătite în termen de cel mult 14 zile de la data rezilierii contractului.

Unde pot folosi cuponul meu de reducere?

Vă rugăm să consultați pagina Cum să aplicați un cupon de reducere. Veți găsi instrucțiuni detaliate pentru utilizarea cuponului.

Web

Cum pot verifica dacă produsul este în stoc în magazin?

Pentru magazinul în cauză, veți găsi disponibilitatea stocului produsului în detaliile informațiilor despre produs.

Cum pot verifica dacă produsul este în stoc pentru vânzare online?

Lângă produsul indicat pe internet, veți găsi informații despre disponibilitatea acestuia în stoc. Dacă produsul nu este în stoc, vom indica data estimată a livrării la adresa specificată, după ce comanda este plasată cu succes.