Nu, la noi nu este posibil să schimbați produsul.
Vă rugăm să ne contactați la info@sportega.ro. Dacă doriți să returnați produsul, vă rugăm să îl trimiteți la adresa serviciului de reclamații.
Aveți două opțiuni:
Contul dvs. de utilizator oferă două metode de plată. Dacă încercările nu reușesc, vă rugăm să contactați serviciul clienți la info@sportega.ro.
Dacă comanda este pregătită pentru ambalare sau a fost deja procesată, nicio modificare nu este posibilă. Informațiile despre starea comenzii dvs. sunt disponibile în contul de utilizator. Dacă modificarea dorită este posibilă, înseamnă că comanda nu este încă în procesare, vezi mai sus.
Da, o astfel de modificare este posibilă cu condiția ca comanda dvs. să nu fi fost deja ambalată sau expediată. Informațiile despre starea comenzii sunt disponibile în contul de utilizator. Dacă modificarea dorită este posibilă și comanda nu este încă în procesare, vezi mai sus.
Din păcate, nu. Trebuie să plasați o altă comandă.
Puteți anula comanda din contul de utilizator. Dacă anularea eșuează, vă rugăm să ne contactați la info@sportega.ro. Dacă comanda a fost expediată, nu o acceptați. Transportatorul va returna comanda neacceptată, iar anularea va avea loc atunci.
Dacă reziliați contractul, vă vom rambursa toate sumele plătite în termen de cel mult 14 zile de la data rezilierii contractului.
Vă rugăm să consultați pagina Cum să aplicați un cupon de reducere. Veți găsi instrucțiuni detaliate pentru utilizarea cuponului.
Pentru magazinul în cauză, veți găsi disponibilitatea stocului produsului în detaliile informațiilor despre produs.
Lângă produsul indicat pe internet, veți găsi informații despre disponibilitatea acestuia în stoc. Dacă produsul nu este în stoc, vom indica data estimată a livrării la adresa specificată, după ce comanda este plasată cu succes.